Automatyka i Rozwiązania Technologiczne dla Branży AGD
Jak możemy udoskonalić Twoją produkcję?
Pracownia projektowa, to zespół inżynierów pasjonatów – wyspecjalizowanych między innymi w opracowywaniu stanowisk testowych przeznaczonych do testowania właściwości i trwałości produktów oraz materiałów dla większości gałęzi przemysłu.
W ciągu ostatnich kilku miesięcy pracownia projektowa przygotowała koncepcję dla kilku stanowisk, dzięki czemu zrealizowaliśmy prototypy, którymi można weryfikować i monitorować np. pomiar długości pasa transmisyjnego, przeprowadzać testy poprawności działania silników elektrycznych, jak również weryfikować w kolejnym stanowisku realizowanym dla producentów urządzeń RTV/AGD, działanie przycisków sterujących pracą nowoczesnych urządzeń gospodarstwa domowego.
Gwarantujemy:
- najwyższą jakość indywidualnie zbudowanych urządzeń,
- ograniczenie ryzyka kryzysów wizerunkowych,
- bezpieczne magazynowanie,
- znaczącą optymalizację procesową.
Zaufali nam
Współpracujemy z najlepszymi w swoich kategoriach
Najwyższe standardy jakości ( "granice wyobraźni są granicami możliwości ")
W obszarze AGD zajmujemy się głównie projektowaniem oraz wykonywaniem jednostkowych stanowisk testowych i laboratoryjnych pod indywidualne wymagania klienta. Dla przemysłu ciężkiego i farmaceutycznego, modernizujemy istniejące linie produkcyjne. W naszym portfolio znajduje się bardzo duża ilość rozwiązań, co daje nam znaczącą pozycję na rynku. Bazując na ogromnym własnym doświadczeniu, potrafimy nie tylko zbudować stanowisko ale także zoptymalizować zużycie energii i wesprzeć klienta przeprowadzeniem właściwego audytu w celu uzyskania np. „białych certyfikatów”.
Główne cele modernizacji:
- unowocześnienie i zautomatyzowanie,
- modernizacja pod kątem wymogów bezpieczeństwa,
- optymalizacja zużycia nośnika energii.
Zaprojektowanie i wykonanie wielu stanowisk testowych, modernizacja linii na różnym etapie wytwórczym, pozwoliło na monitorowanie wadliwych detali lub grupy wadliwych elementów ograniczając w ten sposób ilość reklamacji produktów przez klientów końcowych, optymalizując równocześnie ryzyko związane z kryzysem wizerunkowym.